لوسترسو

سبد خرید
0

درباره ما

درباره ما…

اگر درباره ما بخواهید بدانید باید بگوییم که، تیم لوسترسو بزرگترین و برترین مجموعه‌ تولیدی در زمینه انواع لوستر از جمله : لوستر آویز، لوستر دیواری و لوستر سقفی در مدلهای متنوع همانند: مدرن، کلاسیک و غیره و همچنین انواع مدل در  آباژور،  میز و صندلی لوله ای (pipe)  میباشد.

لوسترسو

لوسترسو

لوستر با برند لوسترسو،  به عنوان یک گزینه بسیار شایسته و جذاب در بازار لوستر ارزان تهران شناخته میشود.

محصولات در لوسترسو دارای انواع ویژگی‌ خاص و منحصر به فردی هستند.

این برتری آنها را به عنوان یک انتخاب هوشمندانه در دنیای دکوراسیون منزل تبدیل کرده است.

اگر به دنبال یک لوستر کوچک و زیبا هستید، به فروشگاه لوسترسو، بپیوندید.

طراحی بی نقص در انواع این لوستر، به نحوی میباشد که، هر کدام به عنوان یک اثر هنری جداگانه‌ به شمار میروند، و دلیل آن استفاده از جزئیات زیبا و ظرافت‌ طراحی در انواع این لوستر میباشد که بدون تردید هر فضایی را به یک قطعه هنری زنده و دلنشین تبدیل میکند.

درباره ما…

تیم لوسترسو  فعالیت خود را از سال 1392 آغاز نموده و از آن زمان تاکنون، هر روز بهتر و بطور منظم و مصمم‌ در ارائه محصولات به مشتریان گام برداشته است.

پایه، اساس و هدف اصلی در فعالیتهای متنوع  تیم لوسترسو، جلب رضایت کامل مشتری و مصرف‌ کننده بوده و توجه نمودن به نیاز و خواسته مشتری در اولویت قرار گرفته و همچنین، بهینه‌ سازی مصرف و افزایش توان رقابتی از ارکان اصلی در برنامه این مجموعه میباشد.

بخشهای مختلف در این مجموعه، هر یک در راستای اعتلای روزافزون این صنعت در کشور در تلاش‌ هستند.

سادگی و سبک بودن انواع لوستر جدید در لوستر سو، یکی از جوانب دیگری است که آنها را برتر و مورد توجه قرار میدهد.

این گستردگی در انواع ویژگی‌، نه تنها به فضا، ظاهری مدرن و زیبا میدهند، بلکه میتوانند به راحتی با انواع سلیقه‌ و ترکیب مختلف داخلی، هماهنگ شوند.

دارا بودن  مزیت سادگی و شیک بودن انواع مدل لوستر ارزان، در فروشگاه لوسترسو است.

انواع محصولات لوسترسو را میتوان برای انواع محیط‌ مختلف مانند: لوستر آشپزخانه، لوستر سالن پذیرایی، لوستر اتاق نشیمن، لوستر بالای میز ناهار خوری، لوستر اتاق خواب ، لوستر راه پله، لوستر راهروها در منزل استفاده کرد.

و همچنین میتوانید از دیگر انواع مدل در لوسترسو در فضاهای کاری مانند: لوستر کارگاه، لوستر نمایشگاه، لوستر اداری استفاده نمایید.

از محصولات لوسترسو میتوانید به عنوان: لوستر کافه سنتی، لوستر مدرسه، لوستر اتاق بازی، لوستر آرایشگاه، لوستر مهد کودک، لوستر سالن آرایشگاه، لوستر بوتیک، لوستر پاساژ، لوستر سالن غذاخوری، لوستر آموزشگاه، لوستر مطب و لوستر مسجد استفاده کنید.

حتی میتوانید از محصولات لوسترسو برای عزیزان خود به عنوان لوستر جهیزیه یا لوستر عروس و یا از آنهایی که دور هستید، به عنوان پیشکش، لوستر هدیه دهید.

با توجه به ویژگی‌ منحصر به فرد، سادگی سبک و قیمت مناسب این محصولات در لوسترسو، به سادگی میتوان آنها را به عنوان یکی از بهترین موارد در بازار انواع لوستر معرفی کرد.

پیشنهاد ما به شما در یک انتخاب هوشمندانه، نسبت به زیبایی، کاربری و همچنین قیمت مناسب در انواع لوستر مدرن، انتخاب لوستر آویز کلاسیک یا  لوستر طرح اروپایی برای شکوفایی و تنوع در تیپ داخلی منازل شما میباشد.

اگر درباره ما برای اهداف این مجموعه در آینده بپرسید، ما در جواب، به شما اطمینان میدهیم که، تیم هنرمند لوسترسو همواره به دنبال ارائه جدیدترین و مدرن ترین انواع طرح، متناسب با سلیقه بازار می باشد.

مجموعه لوسترسو با داشتن چندین کارگاه در پایتخت و شمال کشور، در حال حاضر تولیدکننده‌ بیش از 300 نوع محصول بوده و امیدوار است که در طی سالیان آتی طیف محصولات و کارگاه تولیدی لوستر خود را در سرتاسر کشور گسترش دهد.

تیم لوسترسو، عملیات فروش محصولات در فضای مجازی را، طبق قرارداد به فروشگاههای اینترنتی بزرگ کشور واگذار نموده و آماده عقد انواع قرارداد با فروشگاههای حقیقی، در تمامی شهرها و استانهای کشور میباشد.

ما با توجه به نیاز امروز هموطنان کشور عزیزمان ایران، تلاش نمودیم تا اراده خود را به عنوان تولیدکننده محصول ایرانی ثابت کرده و بطور کامل آمادگی داریم تا انواع متنوع این کالای مرغوب ایرانی را، به تمامی کشورهای جهان صادر نماییم.

thymeiran

preloader
لطفا صبرکنید...