لوسترسو

سبد خرید
0

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

از اینکه از این برگه بازدید میکنید از شما سپاسگزار هستیم زیرا ما میدانیم که شما نیز همانند هر شخص باهوش تابع قوانین و مقرراتی هستید که در هر خرید و فروشی مابین خریدار و فروشنده وضع میگردد و این قوانین حقوق فروشنده و خریدار را به طرفین معامله اعلام میکند و در قوانین و مقررات این سایت باید بدانید که، وقتی که شما از فروشگاه اینترنتی “لوسترسو” استفاده میکنید و سفارش کالا به این پایگاه میدهید، به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

خرید کالا از فروشگاه اینترنتی “لوسترسو” بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

اطلاعات و مشخصات کالاهای عرضه شده در فروشگاه اینترنتی “لوسترسو” از منابع زیر تامین میشود:

1- اطلاعاتی که توسط نمایندگی های کالا ارائه میشوند.

2- اطلاعاتی که از سایتهای معتبر خارجی ترجمه میشوند.

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

از این رو فروشگاه اینترنتی “لوسترسو” هیچ تعهدی در قبال اطلاعات و محتوای مبهم و یا خطاهای نگارشی احتمالی برعهده نخواهد داشت. ولی با هدف ارائه خدمات بهتر و آگاه‌ سازی مشتریان، خود را در تازه سازی مداوم اطلاعات و محتویات متعهد میداند.

فروشگاه اینترنتی “لوسترسو” هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که می تواند به دلیل حضور عواملی باشد که خارج از سیطره مدیریت این فروشگاه می باشند (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابرات، تجهیزات سخت افزاری و غیره) نمیپذیرد.

فروشگاه اینترنتی “لوسترسو” به هیچ وجه اطلاعات منحصر به فرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر، واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است، تا جایی که امکان دارد، از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

خدمات و محتویات سایت، صرفا جهت استفاده شخص شما و امور غیر تجارتی شما عرضه شده است و هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی خواهد داشت و هیچ فرد حقیقی، حقوقی یا سایتی به هیچ عنوان نمیتواند از اطلاعات و محتویات موجود در سایت جهت فروش، تولید مجدد یا ایجاد ترافیک در سایت خود استفاده نماید.

اگر مایل به استفاده از سرویس و محتویات سایت جهت مقاصد تجارتی هستید ، لازم است از قبل به ما اطلاع دهید و جهت این کار با ما تماس بگیرید.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل پر نمایند و بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

هنگامی کاربران نتوانستند جهت پرداخت از درگاه اعلام شده سایت استفاده کنند، آنها ملزم هستند که عکس فیش پرداختی را به شبکه های اجتماعی اعلام شده در سایت ارسال کرده و از همان شبکه ها پیگیری لازم را انجام دهند.

مالکیت معنوی محتویات فروشگاه اینترنتی “لوسترسو” شامل قانون حق تکثیر بوده و متعلق به فروشگاه اینترنتی “لوسترسو” می باشد.

فروش و تحویل سفارش در صورتی که لوسترسو به دلایلی خارج از اراده و اختیار خود، توان تحویل کالا در موعد مقرر را نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید.

ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود.

هزینه مالیات بر ارزش افزوده در صورت عدم قید شدن در سایت صفر ریال محاسبه خواهد شد و تنها مبلغی که در موارد معین به ارزش کالا اضافه می شود، هزینه ارسال و بیمه کالا خواهد بود.

مدت گارانتی و نام شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش در قسمت توضیحات هر کالا ذکر شده است. در صورت عدم درج موارد مذکور در این قسمت، گارانتی برای آن کالا وجود ندارد.

preloader
لطفا صبرکنید...